Budowa domu za 150 tys

Pełna wersja: Domy deweloperskie vs plany budowy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień dobry,

ja mam pytanie zupełnie zielone, ale no nie będę ukrywał, że jestem zielony. Czy gdzieś można kupić gotowy już dom? Czy deweloperzy zajmują się czymś takim, w sensie sprzedażą osiedli złożonych z domów za "150.000"? Jeśli tak to jak tego typu inwestycji szukać?

A drugie pytanie brzmi (ponieważ spodziewam się negatywnej odpowiedzi na pytanie pierwsze) gdzie można kupić i ile kosztuje plan budowy takiego domu? Ja nie mam ani talentu, ani głowy do planowania i kompletnie się na tym nie znam. Jestem za to w stanie zorganizować ekipę budowlaną, która takowy dom postawi, ale muszą mieć na co patrzeć. 

Przepraszam za bezpośredniość i brak wiedzy, możecie mnie objechać jak leci, ale stwierdziłem że jak nie zapytam, nawet robiąc z siebie idiotę, to się nie dowiem.
Nie wiem skąd jesteś ale odpowiem Ci na pierwsze pytanie :Smile  u nas w lubuskim (a dokładnie okolice Gorzowa Wlkp) z tego co kojarze są dwa osiedla zbudowane z projektu domu za 150 tys. :Smile ale nie powiem żeby cenowo się to opłacało w kupnie :Smile nikt Ci nie sprzeda za taką cenę jaką byś sam postawił dom :Smile musisz poszukać w ofertach domów na sprzedaż w Twojej okolicy Smile
Dokładnie.
Ktoś pod Gorzowem stawia.
Teraz chyba 440 tys. za stan deweloperski (z działką).

Wyceniając działkę na ok. 60 tys. a robotę do tego stanu ok. 200-250 tys. - sam oceń czy Twoja fatyga jest warta tych oszczędności Wink
Dzięki piękne! Jestem z Wielkopolski więc sprawdzę wszystko. Popatrzę na info od Was i powyceniam - co racja to racja, trzeba sprawdzić czy fatyga się opłaca.
Cóż developer musi wziąć swoje 10% zysku
- po odliczeniu watów itp.
- po opłaceniu ekip
- po opłaceniu materiałów
- po zakupie działki i uzbrojeniu...

No i pewnie coś tam musi mieć na rękojmę / gwarancje...