Budowa domu za 150 tys

Pełna wersja: Budowa domu Łęg Tarnowski (Tarnów Małopolska)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Witam wszystkich tak naprawdę zacząłem 2 lata temu mój nakład finansowy to 1000 zł zaczynam od działki której przepisał mojej żonie matka. Przepisanie działki, geodeci papiery,tak naprawdę miał być dom 2 razy większy, ale po przemyśleniach i rozmowach z żoną stwierdziliśmy że ten dom jest podobny to pierwotnie wybranego, odbicie lustrzane. Droga dojazdowa ok 60 m + wynikające z tego postawienie ogrodzenia które zakupiłem betonowe po rozbiórce jest ok. Kolejne nasypanie ok 60 m drogi w max zaniżeniu poziomy drogi 0.7cm, gruzy piach żwir trochę tego było. I przypadkiem trafiłem na stronę Łukasz zakupiłem projekt, papiery geodeci itd. Dziś jestem po zebraniu Hamasu czekam na tyczenie geodety. Więc zaczynam budowę 90 procent pracy na pewno będzie moja. 11.12.2017 będzie drut na zbrojenia i pustaki szalunkowe zalewane. Fundamenty 0.40x0.60 +3 warstwy pustaków 0.75 i wieniec 15 cm zbrojny lubię mieć pewność koszt niewielką różnice zrobi, a to podstawa domu.

A tu parę fotek
Brzmi konkretnie, czekamy na zdjęcia z realizacji. Jaka to jest odmiana tej Termaliki? Pozdrawiam
(09.12.2017, 14:21)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Brzmi konkretnie, czekamy na zdjęcia z realizacji. Jaka to jest odmiana tej Termaliki? Pozdrawiam

termalica odm 3,0-500 599 x 120 x 249  3,30 zł szt netto  transport 250 zł robię ściany działowe, ponieważ 2 lata wcześniej zakupiłem już termopor 25 p+w 3.10 szt miałem 44 palety lecz sprzedałem 24 palety , inny projekt miał być. Do tego zmiana docieplenia z 15 na 20 cm. Oszczędności pustak+ 15 docieplenie na całości, pustak+ 20  docieplenie na całości, oszczędność ok 1000 zł właściwości cieplne podobne.
jeśli się ktoś nie zgadza roszę o kom.. 
 jeśli zrobicie elewacje wszystko robicie to samo, kwestia gr. styropianu jeśli bez styr. to 3 razy szpachlowanie by wyrównać, i tak trzeba coś zrobić by jakoś dom wyglądał kwestia tylko styr. [  ok 2-3zł/m2, 1 cm czyli przy 20cm (średnio 50zł/m2 ) zależy od hurtowni]
Tak masz rację między 15-20cm różnica na całości nie duża a cieplej, a tą ścianę musisz ocieplić bo zamarzniesz. Ten "thermopor" trzyma jakoś wymiary? Miałem okazję murować wiele odmian ceramiki i najlepiej wypada niemiecki Eder nawet nie szlifowany(tylko cena kosmos), ale jak za cenę 3,1zł dorwałeś to bym nie patrzył na to ino murował. Pozdrawiam
(09.12.2017, 15:11)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak masz rację między 15-20cm różnica na całości nie duża a cieplej, a tą ścianę musisz ocieplić bo zamarzniesz. Ten "thermopor" trzyma jakoś wymiary? Miałem okazję murować wiele odmian ceramiki i najlepiej wypada niemiecki Eder nawet nie szlifowany(tylko cena kosmos), ale jak za cenę 3,1zł dorwałeś to bym nie patrzył na to ino murował. Pozdrawiam

wymiary i jakość są ok sprzedałem bratu 8 palet wiec wiem co i jak przy 1cm zaprawy jest extra w jednej palecie pustak pęknięty to nic  da się wykorzystać. Kasa zostaje przede wszystkim rozsadek.
Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.
(09.12.2017, 15:30)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.

A tutaj zdjęcia pustaków z których będą ściany nośne

(10.12.2017, 09:22)fraczek84 napisał(a): [ -> ]
(09.12.2017, 15:30)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.

A tutaj zdjęcia pustaków z których będą ściany nośne
(10.12.2017, 09:22)fraczek84 napisał(a): [ -> ]
(09.12.2017, 15:30)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.

A tutaj zdjęcia pustaków z których będą ściany nośne

(10.12.2017, 09:22)fraczek84 napisał(a): [ -> ]
(09.12.2017, 15:30)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.

A tutaj zdjęcia pustaków z których będą ściany nośne

(10.12.2017, 09:22)fraczek84 napisał(a): [ -> ]
(09.12.2017, 15:30)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.

A tutaj zdjęcia pustaków z których będą ściany nośne

(10.12.2017, 09:22)fraczek84 napisał(a): [ -> ]
(09.12.2017, 15:30)krzysiek1986 napisał(a): [ -> ]Tak 1cm to optymalna spoina i najlepiej tak murować, gdyż pierwsza warstwa pod niwelator i reszta to już odmierzanie wielokrotności przykładowo bloczek 24+1 i dalej do góry 50,75,100 itd. coby na wieńcu nie równać już.

A tutaj zdjęcia pustaków z których będą ściany nośne
Super ten parter przerobiony, no i wiatrołap na zewnątrz także miejsca sporo. Kiedy zalewasz ławę? Pozdrawiam
W późniejszym czasie będzie jeszcze garaż od strony kotłowni dlatego zmiana kotłowni na środek by wejście było w garażu. Jeśli pogoda pozwoli to może w tym roku zobaczymy
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22