Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiany w projekcie. POTRZEBNA RADA
#1
Witam wszystkich. Jak w temacie powyżej zdecydowaliśmy się na projekt domu lecz jest kilka istotnych zmian w projekcie które chcielibyśmy wprowadzić. Jestem laikiem w takich tematach zwiazanych z projektami itp dodatkowo mieszkamy w tym momencie za granicą więc ciężko o jakąś fachową pomoc tutaj. Ale do celu. Rozrysowalismy wstępnie rozkład pomieszczeń. Załącze zdjęcie poniżej. Oczywiście jest to tylko szkic wstępny bez zachowania skali. Zależy nam na tym aby taki właśnie rozkład pozostał. Czy da się to zrobić w taki sposób??


Załączone pliki Miniatury
   
Odpowiedz
#2
Oczywiście się da.Nie wnikam w rozkład, to twoja sprawa.
Jedyne czego nie możesz ruszyć to ściany zewnętrzne.
(może być jedno wielkie pomieszczenie i kibel pośrodku Smile )
Reszta to kosmetyka, nie rób tych zmian przez architekta
(koszty), tylko uzgodnij sobie z kierownikiem budowy. I tyle.
Ja mam zupełnie inny rozkład pomieszczeń. I żadnych problemów.

Narysuj sobie rozkład w tym programie, pomoże ci to wizualnie obejrzeć dom w 3d
https://pl.kazaplan.com/login
Odpowiedz
#3
No ale jeśli będę musiał zrobić adaptacje projektu to wtedy nie muszę nanosic tych zmian względem projektu czyli hydrauliki i elektryki?? Czy po prostu w trakcie budowania domu to się wszystko ustala w trakcie??
Odpowiedz
#4
Uzyskujesz pozwolenia na standardowym projekcie bez żadnych zmian. (najtaniej)
W trakcie budowy mówisz np. hydraulikowi: panie wanna tu kibel tu. I nikogo to nie
obchodzi.A jeżeli chodzi o zmianę pomieszczeń,okien itd. ustalasz to z kierownikiem
budowy.(najlepiej dogadaj co chcesz zmienić przed budową żeby ci później nie powiedział że się nie da)
Wtedy po zmianach robi wpis do dziennika budowy ze szkicem. I temat się kończy. Kończysz budowę zdajesz dziennik i
mieszkasz. Natomiast jeśli zlecisz wszystkie te rzeczy projektantowi, to jakbyś tak naprawdę robił projekt indywidualny.