Ocena wątku:
  • 12 głosów - średnia: 4.58
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dziennik budowy - miejscowość Sieradz.
#1
                                                 Szanujmy swoją prywatność.
                                            Żadnych próśb związanych z wizytą.
                                                           Nie i koniec.




Dzień dobry,
zainspirowani po kolejnej wizycie na budowie w Szczepidle postanowiliśmy otworzyć wątek-dziennik z budowy własnego DOMZA150TYSIĘCY. Na wstępie pragnę wyjaśnić parę kwestii:

  1. Budować będziemy tzw. systemem gospodarczym-zlecony - oczywiście część prac wykonywana będzie samodzielnie i od razu powiem, że nie jestem budowlańcem raczej samoukiem (czy jak kto woli "złotą rączką"  Wink );
  2. Główne zmiany w projekcie (oprócz tych związanych z adaptacją do warunków naszej działki): rezygnacja z kominka i komina w salonie, zmiana pokrycia dachu na pełne deskowanie +papa+ blachodachówka, zamiana rolet zewnętrznych nadstawnych na rolety podtynkowe lub całkowita rezygnacja z rolet, ocieplenie zew. zwiększone do grubości 20 cm. Obecnie rozważane jest również zmiana pokoi - na analogiczne z tym zastosowanym w Szczepidle (ten dodatkowy korytarzyk);
  3. Prosiłbym o zachowanie kultury w wypowiedziach i nie krytykowanie w stylu "bidadom" czy "tak się nie robi". Moim celem jest wybudowanie własnego "m" ale jako priorytet nie stawiam sobie budowy domu poniżej zakładanej kwoty lub dokładnie z założeniami - najzwyczajniej część ekip czy materiałów będzie zakupiona bez szukania gdzie taniej. Jednocześnie proszę mieć na uwadze, że nie jestem budowlańcem i używane przez mnie słownictwo może być mało fachowe.
  4. Prosze mieć na uwadze, że pracujemy zawodowo i najzwyczajniej nie jesteśmy w stanie wszystkiego dokumentować na budowie.
    Smile
Odpowiedz
#2
(30.09.2016, 08:42)Marcin1978 napisał(a): Dzień dobry,